tisdag 13 augusti 2013

Att investera i Premieobligationer

Att Premieobligation är ett sparande som allmänt ses som en synd av sparare är inget nytt. Detta har på något sätt lagt grunden för mitt intresse av denna blogg.

Jag vill bevisa för er att premieobligationer är ett bra sparsätt med extremt hög säkerhet.
Följ mina köpråd här på sidan så ska ni få se en avkastning som heter duga.

Visst, vi kan inte förvänta oss en procentuell avkastning (men också förlust) som en aktie har att erbjuda. Men samtidigt kan varken en aktie eller fond ha den säkerheten vi har som investerar i premieobligationer.

Glöm storbankens räntekonto och följ med mig på denna resa, jag lovar dig att att jag inte ger köprekommendation med sämre avkastning än räntekonto med insättningsgaranti. Samtidigt har du chans på större vinster ända upp till miljonen.

Starta ditt nya sparande med att läsa min guide:
Att köpa premieobligationer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar